Emmä haluu näitä, mä haluun sellaiset saappaat, jossa on lyhyemmät lahkeet. Lahkeet? Sulle mä tuon oikein turvalliset saappaat, kun mennään niitä karvapalloja keräämään suolle, nää on ainoat joissa ei oo sähköä. Sähköä? Niin, suolla ei tarvita sähköä. Oliko se mun maha, joka haukkui?  Äh, nyt suomet putos pois. Suomet? En mä osaa kokkia, mä osaan vaan letuttaa. Pojulilla on oikea romattipäivä, kun sai kaksi tyttökoiraa lenkkiseuraksi. Ani älä etsi enää niitä metroliittikasoja, keskity vaan ajamiseen. Sä ja Pojuli ootte sukulaisia. Kuinka niin? Te näytätte ihan samanlaisilta. Samanlaisilta? Niin, yhtä kilteiltä. Ai siellä kassissa olikin pelkkiä vyötäröitä. Ani, uusi säkin jo ilmeesi, sä näytät ainakin viisikymmentä vuotta vanhemmalta.

 

Kuvassa: "Metroliittikasa"

Runotorstain haaste: Uusi